zondag 15 juli 2012

van Kers Kamp Tongelro met Jaap Mutsaers(deel 2)

Dit is deel 2 van mijn blog. Zie ook mijn ervaring van de eerste drie dagen.

Kracht van de herhaling. De oefeningen van de eerste drie dagen worden eindeloos herhaald door de trainers. Ze hebben daar een hele goede reden voor. Alleen op die manier wordt je namelijk een betere basketballer in BelgiĆ«. Alle moves moet je minstens 10.000 keer doen wil je ze een beetje onder knie hebben. De fundamentals worden er echt in gedrild. Prima want dat is de reden waarom ik voor dit camp heb gekozen.  Op woensdagavond maken we in de zon een groepsfoto op het buitenveld. Blijkt dat we in totaal met 250 campers en 30 trainers zijn!!!

Donderdagavond tijdens de wedstrijd spring ik bij een rebound ongelukkig op iemands voet. Ik verzwik mijn enkel en dat gaat zo heftig dat mijn kunststof schelp van de Mc David Brace breekt. Echt waar. Volgens de fabrikant zit daar 10 jaren garantie op. Uit ervaring weet ik dat dat niet zo is. Als ik geen brace  had gedragen waren mijn enkelbanden zeker gescheurd geweest.

Snel ijs er op, douchen en meteen laten tapen bij de EHBO. Dat was het camp dan.......¥£$%#}@&€!!!!!!Gelukkig gebeurde het op het einde van de laatste volle dag en heb ik toch vijf dagen lekker kunnen trainen.

Op vrijdag wordt het camp afgesloten met wedstrijden. Helaas moet ik vandaag op de bank blijven zitten. Om het uur een icepack er op om het zwellen van de enkel tegen te gaan.

Na afloop van het camp kregen we een groepsfoto en ook certificaat mee met daarop de dingen waar ik aan moet werken. Voetenwerk en natuurlijk laag zitten!

De tape is er vandaag (zaterdag) weer af. Mijn enkel ziet er goed uit maar is nog wel stijfjes. Het was een toffe week in den Bels, heb weer lekker gebald en veel gelachen!

Nu een weekje rust en met de familie op vakantie. Daar heb ik zin in!

Grtz. Jaap

3 opmerkingen:

  1. Noesja & Joshua16 juli 2012 om 02:15

    Hoi Jaap, leuk om zo je avonturen te kunnen volgen. Heel veel sterkte met het herstel van je enkel en fijn dat je meteen kon koelen. Dat scheelt een heleboel. Die ervaring hebben wij dan weer ;-) Fijne vakantie!! Groetjes aan de hele familie en alvast een extra knuffel voor je moeder. Ze weet wel waarom... xxx Noesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creating ebay isn't necessarily a satisfying information only a prosperous attempt in the process. This anyone a lesser number of situation to not forget on your a . m . hurry. If you want to put it on on the inside various enough time with no need to change up the tire very own, discover go with electronic operations available to function and stop will keep. The true secret seriously to master what will match your system and type!

    My web-site viking coffee maker manual

    BeantwoordenVerwijderen