maandag 16 juli 2012

Max Kamp Vitoria (dag 7)




Vandaag is de laatste dag en dat is niet het leukste gevoel om mee wakker te worden. Na het ontbijt met de bus naar de sporthal gegaan en naar de fysio gegaan. Deze heeft mijn knie ingesmeerd met een of ander middeltje en een brace van tape en verband gemaakt. De trainingsoefeningen waren rustiger in de ochtend en in de middag 5 tegen 5 gespeeld met als afsluiter de campleauge. Tijdens de campleauge speelde ik redelijk en (het kan ook niet anders) alweer verloren... Teamfoto's gemaakt en daarna met de bus naar het stadion gegaan. Tapas gegeten daar en daarna was de prijsuitreiking, niks gewonnen maar wel een petje gekregen van mister camp als bedankje voor de leuke tijd... Na de prijsuitreiking was de disco en ondanks de waardeloze DJ was het hartstikke gezellig. Aan het eind facebook en twitter uitgewisseld en foto's gemaakt met bijna iedereen. Terug naar de campus gelopen en gedag gezegd tegen mijn vrienden die ik op het kamp heb gemaakt. Daarna in mijn appartement kwamen er nog wat begeleiders langs die op mijn shirt hebben geschreven. Rond een uur of half 4 gaan slapen...

1 opmerking: