maandag 16 juli 2012

Max kamp Vitoria (dag 6)



Vandaag tijdens de warming-up last van mijn linkerknie gekregen. De kampfysio wist niet zeker wat het was, dus het advies was goed koelen en de ochtend en avond vrij nemen... Ik heb niet veel kunnen doen dus vooral door de aanvalstactieken van het kamp gegaan wat eigenlijk een soort vrije aanval met screen-away is. Dit komt omdat de trainers er van houden om de kinderen vooral vrij te laten spelen, omdat ze dan het beste spelen maar wel als 1 tegen 1 niet lukt wel altijd een open schot te krijgen... Nadat ik alle aanvallen uit mijn hoofd heb geleerd slaapje gedaan en daarna kruisje-bolletje tegen de fysio spelen die ook niks te doen had. Tijdens de campleuege mijn team aangemoedigd. Helaas hebben ze dik verloren en spelen we morgen voor de 3de of 4de plek (er zijn maar 4 teams). 'S avonds zijn we naar Vitoria geweest we zijn daar om 9 uur afgezet en moesten om 10 voor half 12 weer terug bij de bus zijn. We hebben aan Mikel gevraagd waar je het beste kon eten, hij heeft ons naar Donga gewezen en we hebben daar met ongeveer 16 man aan begeleiders en kinderen het restaurant bezet. ik heb inktvis besteld en samen met Gerard, Pau en de 2 zweedse meisjes een schaal kip besteld. Smaakte zeer goed (aanrader). Daarna na het verlaten van het restaurant begon het helaas te regenen. Terug naar de bus gelopen en daar zijn flink wat groepsfoto's gemaakt. Daarna terug met de bus naar het appartement en gaan slapen voor de laaste dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten