woensdag 11 juli 2012

Max kamp Vitoria dag 2

Vannacht zijn mijn twee roommates aangekomen. Ze komen allebei uit Tunesië en spreken niet heel goed Engels. Om 8 uur stond ik op en om half 9 was het ontbijt. Het ontbijt bestond uit 10ml jus d'orange en 2 muffins. Daarna zijn we met de bus naar een andere sporthal gegaan. In die sporthal hebben we 3 tegen 0 screen away gespeeld. Ook hebben we vrijlopen geoefend en outsidedefence. Daarna gingen we lunchen: koude schnitzel en bonensoep. Het eten viel wel een beetje tegen en je krijgt er diarree van. Daarna rustpauze en mijn eerste spaanse les, we hebben het alfabet doorgenomen en daarna was het uur alweer om. Daarna weer de bus in en naar het zwembad gegaan. Na het zwemmen weer de bus en gaan trainen op vrije worpen, pick and pop en pick and roll. Ik heb in mijn eigen traininguur gewerkt aan postmoves, omdat de rest deze moves niet heel goed kan zijn we simpel begonnen. Na het trainen zijn we met de bus naar Vitoria gegaan en hebben we eten gekocht. Vooral veel eten en drinken voor het ontbijt en natuurlijk tapas. Daarna naar de burger king geweest en weer terug naar het stadion voor het avondeten. Dat was weer niet zo lekker: koude kipnuggets met sla. Gelukkig kan ik morgen heerlijk genieten van mijn stokbroodjes met tapas uit de supermarkt. I like it!

1 opmerking:

  1. Goed verhaal. Benieuwd naar dag 3. Groetjes Hans & Joyce

    BeantwoordenVerwijderen