vrijdag 29 juli 2011

Mick op EK in Macedonië- Eerste wedstrijddag



28 -7-2011. Eerste wedstrijd dag. Vandaag hadden we onze eerste wedstrijd. Om half 8 gingen we trainen zonder echt iets gegeten te hebben. We kregen als snelle hap een reep. Na de training gingen we ontbijten. En tussen alles door pakken we onze rust door op bed te gaan liggen. Na 1u op bed liggen gingen we de wedstrijd van Portugal op video kijken. Kijken hoe ze verdedigden, wie de beste speler was, wat hun aanvallen waren enz. Daarna kregen we een lunch, weer even op bed liggen en dan met bus, van 40 graden binnen, naar de sporthal. Daar was ook het ook warm. Maar minder warm dan in de bus. Pregame talking, goeie warming up en daarna knallen in de wedstrijd. 2de kwart mocht ik erin en ging gelijk goed 2 3punters en 1 2tje. Maar door 2fouten werd ik weer gewisseld. 2de helft mocht ik er weer in. Maar toen ging het wat minder, weer 2 fouten. Mocht ik weer gaan zitten. Het waren domme fouten,  maar wel makkelijk gefloten vond ik. We winnen met 20 punten en iedereen was blij dat we een goeie start hadden. Douchen, avondeten en vroeg slapen want morgen moeten we om 7u al ontbijten.

1 opmerking:

  1. Hey Mick,
    Proficiat met deze overwinning. Lekkere cijfers voor 10 min spelen. Hou vast dan gaan die minuten meer worden.

    Succes tegen Finland

    Masja en Hans

    BeantwoordenVerwijderen